Küsi tasuta demo!
+3726999099

Tahad näha, mida Su kliendid näevad?

Kas selgitad ikka veel klientidele telefonis või vestlusaknas, kuidas Sinu e-poes, iseteenindusportaalis või mobiilirakenduses navigeerida? Ehk saadate omavahel ka ekraanitõmmiseid edasi-tagasi?


Kui jah, siis on meil Sulle nutikas lahendus kliendipäringute kiiremaks lahendamiseks, mille saad oma veebisaidile või mobiilirakendusse lisada kõigest ühe koodirea abil.


Ühisbrausimise lahendus Glance Cobrowse just nimelt nii töötab. See brauserivaate jagamise teenus sobib ideaalselt e-poodidele, tehnoloogiaettevõtetele ja teistele era- ja avaliku sektori teenusepakkujatele, kes peavad oma kliente veebisaidil või -rakenduses kiirelt ja sujuvalt abistama.


Vaata Glance Cobrowse eeliseid

Glance Cobrowse võimaldab:

  • Võita rohkem kliente ja suurendada edukate ostude hulka neid ostuteekonnal abistades.
  • Avaldada klientidele muljet kiire ja tõhusa klienditeenindusega.
  • Tõrked kiiremini avastada ja lahendada, andes klienditoe spetsialistidele võimaluse kasutaja ekraani näha.
  • Lühendada keskmist kliendipäringu lahendamise aega, et Sinu tiim saaks rohkem aega pühendada keerulisematele ülesannetele.
  • Lisada ühisbrausimine oma organisatsiooni müügi- või koolitustööriistade arsenali.



Ideaalne ühisbrausimise lahendus igale ettevõttele. Uuri lisa!

Glance Cobrowse tarkvara on välja töötanud USA ettevõte Glance Networks, Inc, kelle missiooniks on parandada ettevõtete suhtlust oma klientidega.

Cobrowse programmil on järgmised funktsioonid:

  • Klienditoe spetsialistid näevad kliendi brauserit, saavad seal kerida, klikkida ja andmeid sisestada või vajadusel kliendiga oma ekraani jagada.
  • Üks lahendus sobib kõigile kasutajatele väikeettevõtetest suurte erasektori ja avaliku sektori asutusteni. Sinu aastatasu sõltub süsteemi lisatud klienditoe spetsialistide arvust.
  • Lihtne paigaldus ‒ piisab veebisaidile üherealise Javascripti koodijupi (tag’i) lisamisest.
  • Sinu kliendid ei pea midagi alla laadima: nad saavad ühisbrausimise veebisaidil või rakenduses ühe klikiga aktiveerida.
  • Paindlikud lisafunktsioonid, näiteks saab klienditoe spetsialisti vaatest varjata tundliku teabe, nagu krediitkaardiandmed või paroolid, või keelata spetsialistil kliendi eest tegevuste kinnitamise.
  • Videokõne funktsioon personaalsema kontakti loomiseks.
  • Avatud API integratsiooniks mis tahes kliendisuhete halduse (CRM), klienditoe või kõnekeskuse tarkvaraga. Kasutusseansid registreeritakse automaatselt CRM-lahenduses.
  • Lihtne ühilduvus Sinch Contact Pro klienditeeninduse tarkvaraga. Loe lähemalt Sinch Contact Pro lahendusest nutika omnikanali loomiseks.
  • Töökindel ja turvaline ‒ kõik andmed on krüpteeritud ja seansside andmeid ei salvestata.



Prominion on Glance Cobrowse lahenduste ametlik edasimüüja. Kas soovid rohkem teada, kuidas Sinu ettevõte teenusest kasu saaks?
Broneeri demo siit.

Miks valida Prominion?

Prominion pakub alates 2002. aastast tipptasemel kliendisuhtluse ja HR tarkvaralahendusi era- ja avaliku sektori klientidele ‒ nii väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele kui “ükssarvikutele” ja võtmetähtsusega riigiasutustele. Oleme Glance Networks, Inc partner ja nende teenuste ainus ametlik edasimüüja Balti riikides.


Aitame Sul Glance Cobrowse tarkvara paigaldada ja Sinu vajadustele vastavalt seadistada. Ehkki baasintegratsioon pole keeruline, on Cobrowse’il palju lisafunktsioone (näiteks klienditoe spetsialistidele erinevate õiguste andmine ja integratsioon CRM-lahendustega), mis nõuavad spetsialisti teadmisi.


Aitame Sul tarkvara maksimaalselt enda kasuks tööle panna ja oleme alati telefonikõne või e-kirja kaugusel, kui Sul tekib tehnilisi või muid küsimusi ‒ kohalikus keeles ja kohalikul tööajal!


Vaata, kuidas teenus töötab

Glance tarkvara kasutamine klienditeeninduses

Allikas: Glance


Suhelge visuaalselt veebiklientidega kõikjal, igal ajal ja igas seadmes

Allikas: Glance


Glance Networks demo

Allikas: Glance



Soovid enne ostmist proovida? See on võimalik!

Selleks, et saaksid teha kindla otsuse küsi meilt tasuta demo ja konsulteeri meie spetsialistidega.
Täida allolev kontaktivorm.

Suhtleme

Oleme pioneerid, sest pakkusime juba 2002. aastal esimeste seas maailmas pilvepõhiseid kõnekeskuste tarkvaralahendusi ning usume, et tipptasemel klienditeenindus on üks tähtsamaid äri alustalasid.

 

Meie pilvepõhiseid teenuseid kasutatakse üle maailma ja meie süsteemid aitavad teenindada kliente ööpäevaringselt.

 

Siit saad vastused oma kordumatutele küsimustele, aitame Sind rõõmuga.
Täida juuresolev kontaktivorm või kirjuta meile info@prominion.eu

* Need väljad on kohustuslikud









Sinu andmed on meie käes kaitstud ja neid ei jagata ärieesmärkidel kolmandate isikutega.





Kasutame küpsiseid analüüsimiseks ja Sulle vajaliku info pakkumiseks. Klõpsates nupul "OK" kinnitad, et nõustud küpsiste kasutamisega. Loe lisaks.