Küsi tasuta demo!
+3726999099

Kas juhid parimat klienditeenindust?

Kliendikogemus on oluline ja eristab Sinu ettevõtet teistest. Sinu brändi lubadused peavad olema realistlikud ja klientide ees täidetud. Nad soovivad, et neid väärtustatakse ja toetatakse kõigis kanalites. Edu võtmeks on kujundada protsessid klienditeekonna järgi ja veenduda, et kliendid jõuaksid oma probleemide kiireks lahendamiseks õigete inimesteni. On oluline võtta kasutusele tsentraalselt hallatavad ja nutikad lahendused kõikide kliendisuhtluse kanalite haldamiseks ühest kohast.


Siinkohal aitab Sind meie Contact Center tarkvaralahenduse täisteenus.

Oleme ametlik Sinch Gold Partner ja müüme nende parimat Sinch Contact Pro tarkvaralahendust. Tegeleme kogu kliendisuhtluse tarkvaralahenduste juurutamise ja haldamise elutsükliga, alates pilve infrastruktuuri ja erilahenduste arendamisest, tarkvara paigaldusest ja integreerimisest kuni konsultatsioonide ning tugi- ja hooldusteenuseni.



Vaata kuidas Sa võidad Sinch Contact Pro tarkvaralahendusega

  • Haldad kõiki kliendisuhtluse kanaleid 1st kohast!
  • Kahesuunaline suhtlus – tõhusad klienditeeninduse töövahendid kõne, e-posti, SMSi ja veebikanalite lõikes, sh kõnede salvestamine, tagasihelistamine ja nutikas IVR funktsionaalsus jpm.
  • Nutikas kontaktide suunamine ja juhtimine, et kliendid jõuaksid probleemide lahendamiseks kiiresti õigete inimesteni.
  • Agentide tootlikkuse suurendamine, kasutades mitme kanali jaoks ühte töövahendit.
  • Täisautomatiseeritud väljaminevad kampaaniad telefoniuuringute, müügi- ja telemarketingi tegevusteks, asukohast olenemata.
  • Reaalajas jälgimise, aruandluse ja kvaliteedi analüüsimise töövahendid.
  • Töökindel ja turvaline ning integreeritav Sinu olemasoleva IT-süsteemiga.
  • Kasutuspõhine arveldamine.
  • Kaasaegne veebipõhine kasutajaliides, mis toetab kõiki populaarseid brausereid ja installimist ei vaja.
  • Lihtne ühilduvus turu tuntuimate CRM-lahendustega, nagu SAP Service/Sales Cloud, Salesforce ja ServiceNow. Võimalik integreerida ka teiste platvormidega nagu näiteks Zendesk.
  • Ajas ja mahtude kasvades areneb nutikas süsteem pidevalt.
  • Pilvepõhine ja kaugtööks täiuslik, vajad vaid internetiühendust.
  • Säästad aega ja IT-ressursse, kuna meie hoolitseme Sinu uue kliendisuhtluse tarkvara lahenduste käivitamise ja haldamise eest.
  • Meie tiimi enam kui 18 aastat kogemust ja proaktiivne mõtteviis – meie süsteemid aitavad teenindada Sinu kliente ööpäevaringselt.
  • Oleme Sulle pikaajaline kindel koostööpartner.


Parimate tarkvaralahenduste leidmisel on Sinu ettevõtte vajadused meile kõige tähtsamad. Võta meiega ühendust ja räägime sellest.

Tutvu tootevideotega

Contact Center tarkvaralahendus - nutikas omnikanal klientide teenindamiseks

Allikas: Sinch

Sissetulev kõne, väljaminev SMS & suhtluse ajalugu

Allikas: Sinch


Ja veel!


Kas soovid enne ostmist proovida? See on võimalik!

Enne ostmist saad demo abil süsteeme proovida. Selleks, et saaksid teha kindla otsuse küsi meilt tasuta demo ja konsulteeri meie spetsialistidega.
Täida allolev kontaktivorm.

Suhtleme

Oleme pioneerid, sest pakkusime juba 2002. aastal esimeste seas maailmas pilvepõhiseid kõnekeskuste tarkvaralahendusi ning usume, et tipptasemel klienditeenindus on üks tähtsamaid äri alustalasid.

 

Meie pilvepõhiseid teenuseid kasutatakse üle maailma ja meie süsteemid aitavad teenindada kliente ööpäevaringselt.

 

Siit saad vastused oma kordumatutele küsimustele, aitame Sind rõõmuga.
Täida juuresolev kontaktivorm või kirjuta meile info@prominion.eu

* Need väljad on kohustuslikud









Sinu andmed on meie käes kaitstud ja neid ei jagata ärieesmärkidel kolmandate isikutega.



Kasutame küpsiseid analüüsimiseks ja Sulle vajaliku info pakkumiseks. Klõpsates nuppu OK kinnitad, et nõustud küpsiste kasutamisega. Lisateave.