Kas juhid parimat klienditeenindust?
Kliendikogemus on oluline ja eristab Sinu ettevõtet teistest. Sinu brändi lubadused peavad olema realistlikud ja klientide ees täidetud. Nad soovivad, et neid väärtustatakse ja toetatakse kõigis kanalites. Edu võtmeks on kujundada protsessid klienditeekonna järgi ja veenduda, et kliendid jõuaksid oma probleemide kiireks lahendamiseks õigete inimesteni. On oluline võtta kasutusele tsentraalselt hallatavad ja nutikad lahendused kliendisuhtluse kanalite haldamiseks.
Siinkohal aitab Sind meie Contact Center tarkvaralahenduse täisteenus.
Oleme ametlik SAP Silver Partner ja müüme nende parimaid tarkvaralahendusi. Tegeleme kogu kliendisuhtluse tarkvaralahenduste juurutamise ja haldamise elutsükliga, alates pilve infrastruktuuri ja erilahenduste arendamisest, tarkvara paigaldusest ja integreerimisest kuni konsultatsioonide ning tugi- ja hooldusteenuseni.

Kuidas aitab meie Contact Center tarkvaralahendus Sinu edu tagada?
- Inbound funktsionaalsus – tõhusad klienditeeninduse töövahendid kõne, e-posti, SMSi ja veebikanalite lõikes, sh kõnede salvestamine, tagasihelistamine ja nutikas IVR funktsionaalsus jpm.
- Nutikas kontaktide suunamine ja juhtimine, et kliendid jõuaksid probleemide lahendamiseks kiiresti õigete inimesteni.
- Agentide tootlikkuse suurendamine, kasutades mitme kanali jaoks ühte töövahendit.
- Outbound funktsionaalsus – tõhus telefoniuuringute, müügi- ja telemarketingi kampaaniate planeerimiseks ja läbiviimiseks, olenemata asukohast.
- Reaalajas jälgimise, aruandluse ja kvaliteedi analüüsimise töövahendid.
- Töökindel ja turvaline ning integreeritav Sinu olemasoleva IT-süsteemiga.
- Kasutuspõhine arveldamine.
- Kombineerides CRM lahendusega, on tegemist suurepärase kooslusega, kuna klienditeeninduse erinevate osade terviklik haldamine lisab veelgi tõhusust. Vaata järele!
- SAP CRM integratsiooni valmislahendus .
- Ajas ja mahtude kasvades areneb nutikas süsteem pidevalt.
- Meie tarkvaralahendused on pilvepõhised ja kaugtööks täiuslikud.
Kuid kui soovid, et süsteemid töötaksid Sinu serverites, siis ka see sobib. - Säästad aega ja IT-ressursse, kuna meie hoolitseme Sinu uue kliendisuhtluse tarkvara lahenduste käivitamise ja haldamise eest.
- Meie tiimi enam kui 18 aastat kogemust ja proaktiivne mõtteviis – meie süsteemid aitavad teenindada Sinu kliente ööpäevaringselt.
- Oleme Sulle pikaajaline kindel koostööpartner.
Parimate tarkvaralahenduste leidmisel on Sinu ettevõtte vajadused meile kõige tähtsamad. Võta meiega ühendust ja räägime sellest.
Suhtleme
Oleme pioneerid, sest pakkusime juba 2002. aastal esimeste seas maailmas pilvepõhiseid kõnekeskuste tarkvaralahendusi ning usume, et tipptasemel klienditeenindus on üks tähtsamaid äri alustalasid.
Meie pilvepõhiseid teenuseid kasutatakse üle maailma ja meie süsteemid aitavad teenindada kliente ööpäevaringselt.
Siit saad vastused oma kordumatutele küsimustele, aitame Sind rõõmuga.
Täida juuresolev kontaktivorm või kirjuta meile info@prominion.eu
Contact Center tarkvaralahendus – nutikas omnikanal klientide teenindamiseks
Väljaminevad ja sissetulevad kõned
Allikas: SAP
Tekstivestlused
Allikas: SAP
Valimisloend. Vali ise, millisele vestlusele, kõnele või e-postile soovid vastata.
Allikas: SAP
Kas soovid enne ostmist proovida? See on võimalik!
Enne ostmist saad demo abil süsteeme proovida. Selleks, et saaksid teha kindla otsuse küsi meilt tasuta demo ja konsulteeri meie spetsialistidega, täites alloleva kontaktivormi.
Suhtleme
Oleme pioneerid, sest pakkusime juba 2002. aastal esimeste seas maailmas pilvepõhiseid kõnekeskuste tarkvaralahendusi ning usume, et tipptasemel klienditeenindus on üks tähtsamaid äri alustalasid.
Meie pilvepõhiseid teenuseid kasutatakse üle maailma ja meie süsteemid aitavad teenindada kliente ööpäevaringselt.
Siit saad vastused oma kordumatutele küsimustele, aitame Sind rõõmuga.
Täida juuresolev kontaktivorm või kirjuta meile info@prominion.eu